Μονιμοποίηση για Μπάγερν Μονάχου και Βιλερμπάν, wild card δύο ετών στην Άλμπα Βερολίνου αποφάσισε η Ευρωλίγκα.
Στο σημερινό board, που έγινε μέσω τηλεδιάσκεψης και διήρκησε τέσσερις ώρες, αποφασίστηκε πως από το καλοκαίρι του 2021, θα δοθεί εγγυημένο συμβόλαιο στη Μπάγερν Μονάχου και τη Βιλερμπάν. Αυξάνοντας σε 13 από 11, τις ομάδες που έχουν αυτό το προνόμιο, όντας μέτοχοι, ενώ η Ευρωλίγκα πραγματοποιεί έτσι “άνοιγμα” σε Γερμανία και Γαλλία.
Αυτό θα αυξήσει και τα έσοδα της διοργάνωσης, μιας και το 2022, θα είναι έτοιμο το νέο γήπεδο της Μπάγερν Μονάχου, που θα κοστήσει περίπου 100 εκατομμύρια ευρώ, χορηγία της Red Bull.
Επιπλέον, η Ευρωλίγκα αναμένεται να δώσει wild card διάρκειας δύο ετών στην Άλμπα Βερολίνου, οπότε ως το 2023, οι εξασφαλισμένες θέσεις θα είναι 14, με τις 4 υπόλοιπες, ελεύθερες.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Τα μέλη του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Euroleague Commercial Assets συναντήθηκαν εξ αποστάσεως την Τρίτη 10 Νοεμβρίου για να πραγματοποιήσουν βασικές συζητήσεις για το μέλλον. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroleague Basketball (EB), Τζόρντι Μπερτομέου, ξεκίνησε τη συνάντηση παρέχοντας στους συλλόγους πληροφορίες σχετικά με την πρόοδο και τα επερχόμενα βήματα του στρατηγικού χάρτη πορείας που καθορίστηκε τον Δεκέμβριο του 2019, βάσει δύο διαφορετικών πυλώνων:
– Αύξηση της διείσδυσης σε στρατηγικές αγορές, συγκεκριμένα στη Γαλλία και στη Γερμανία, όπου τα επίπεδα ενδιαφέροντος και επιχειρήσεων έχουν δείξει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Συμπεριλαμβανομένης της ανάθεσης μίας wild card για δύο σεζόν (μέχρι τον Ιούνιο του 2021) στις Βιλερμπάν και Μπάγερν Μονάχου αντίστοιχα. Το συμβούλιο του ECA θα καθορίσει τους όρους και για τους δύο συλλόγους που θα εκχωρηθούν με μακροχρόνια άδεια έως τον Ιούνιο του 2021.
– Αύξηση της σταθερότητας της λίγκας μέσω της αύξησης του αριθμού των μακροχρόνιων αδειοδοτημένων συλλόγων. Οι σύλλογοι ανέλυσαν τις διάφορες εναλλακτικές λύσεις, τις προτεραιότητες και τα κριτήρια για την εκχώρηση τέτοιων αδειών, συμπεριλαμβανομένης της έναρξης συνομιλιών με την Άλμπα Βερολίνου σχετικά με μία ακόμη wild card για δύο σεζόν.
Η συνάντηση συνεχίστηκε με στελέχη της EuroLeague, παρέχοντας στους συλλόγους εικόνα για το έργο που πραγματοποιήθηκε τους τελευταίους μήνες, μαζί με την Deloitte’s Sports Business Group, μια πενταετή εμπορική στρατηγική που θέτει τους πρωταρχικούς στόχους της EuroLeague και των συλλόγων της για το μέλλον. Οι ομάδες παρουσιάστηκαν επίσης με πρόσθετες στρατηγικές σε συγκεκριμένους κλάδους όπως επωνυμία, μετάβαση στην αγορά και ψηφιακή.
Στο πλαίσιο της ψηφιακής στρατηγικής, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ECA ενέκριναν τη δημιουργία μιας εταιρείας που θα οδηγήσει όλα τα τρέχοντα και μελλοντικά έργα καινοτομίας εντός του Πρωταθλήματος, θα τεθούν σε ισχύ αμέσως.
Τα μέλη εξέτασαν επίσης την πρόοδο στη βελτίωση της EuroLeague, εστιάζοντας στην τελευταία συνεργασία με την Ένωση Παικτών της EuroLeague με σκοπό την επίτευξη συμφωνίας».