Ο Φερνάντο Αλόνσο είναι έτοιμος να επιστρέψει στην Formula 1 το 2021, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του, Φλάβιο Μπριατόρε.
Ο 38χρονος είχε συζητήσεις με την Ρενό σχετικά με πιθανή επιστροφή του στις πίστες, όμως η ομάδα του δεν έχει πάρει κάποια οριστική απόφαση.
Ο Ισπανός σταμάτησε στα τέλη του 2018 και τώρα σχεδιάζει να πάρει μέρος στο Indianopolis 500. Η Ρενό είναι η μόνη ρεαλιστική ευκαιρία του για μια ανταγωνιστική θέση αν επιλέξει να επιστρέψει στην F1.
Την προηγούμενη εβδομάδα, ανακοινώθηκε πως ο Σεμπάστιαν Βέτελ θα άφηνε την Φεράρι στο τέλος της σεζόν, για να αντικατασταθεί από τον Κάρλος Σάινζ.
Η Μακλάρεν απέκτησε τον Ντανιέλ Ρικάρντο ως παρτενέρ του Λάντο Νόρις και ως αντικαταστάτη του Σάινζ, αφήνοντας μια κενή θέση στην Ρενό.
Στην Μερσεντές, τα συμβόλαια των Λουίς Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας λήγουν στο τέλος της σεζόν. Ωστόσο, απ’ότι φαίνεται ο Χάμιλτον θα ανανεώσει το συμβόλαιο του με την γερμανική εταιρεία.
Η Ρεντ Μπουλ έχει τον Μαξ Βερστάπεν ως νούμερο 1 οδηγό της μέχρι το 2023 και δεν ψάχνει για καινούριο οδηγό.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μπριατόρε:
“Στην F1 πρέπει να έχεις την νικητήρια συνταγή. Πρέπει να έχεις έναν οδηγό, ο οποίος θα είναι αφοσιωμένος στην κατάκτηση του τίτλου και έναν που θα συλλέγει πόντους”.
“Ο Βέτελ “πλήρωσε” το γεγονός ότι ένας πολύ καλός οδηγός στην ομάδα. Κάτι παρόμοιο που είχε συμβεί και στην Μακλάρεν με τον Χάμιλτον το 2007. Δύο οδηγοί κορυφαίου επιπέδου στην ίδια ομάδα είναι μεγάλο ρίσκο”.
“Η κατάσταση είναι ξεκάθαρη στα μάτια μου. Η Φεράρι τα έχει “ποντάρει” όλα στον Λεκλέρκ και είναι λογικό διότι, όπως είχα πει και εγώ πέρυσι, είναι μελλοντικό “αστέρι”.
“Μπορείς να καταλάβεις τους καλούς οδηγούς. Εγώ ακόμα θυμάμαι αυτά που έκανε ο Μίχαελ Σουμάχερ, ακόμα και όταν ήταν πολύ νεαρός, με τον Μπένετον”.
Στο τέλος, ο Ιταλός κατέληξε πως έμεινε λίγο έκπληκτος από το χρονικό σημείο που πήρε την απόφαση η Φεράρι, προσθέτοντας πως ακόμα διανύουμε το 2020 και έχουν ξεκινήσει ήδη συζητήσεις για το 2021.