Ολυμπιακός: Τέλος ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης

Παρελθόν από τον Ολυμπιακό αποτελεί ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης.

Την ολοκλήρωση της συνεργασίας με τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη ανακοίνωσε και επίσημα ο Ολυμπιακός.

Ο 37χρονος τερματοφύλακας αποχωρεί ως ελεύθερος, μιας και έληξε το συμβόλαιό του. Αποκτήθηκε από τους Πειραιώτες το 2022 και έως το 2026 έγραψε συνολικά 78 συμμετοχές.

Με την ερυθρόλευκη φανέλα κατέκτησε το Europa Conference League (2024) καθώς και 1 πρωτάθλημα, 1 Κύπελλο και 1 Σούπερ Καπ Ελλάδας.

Η ανάρτηση του Ολυμπιακού αναφέρει “Αλέξανδρε σε ευχαριστούμε για όλα!”

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας. Με την περιήγησή σας σε αυτή στην ιστοσελίδα συμφωνείτε με τη χρήση cookies. Δείτε όλες τις λεπτομέρειες τους όρους χρήσης και τις προϋποθέσεις. ΔΕΧΟΜΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ