Ποδόσφαιρο Γυναικών: Ανανέωσε στον ΠΑΟΚ η Μαρία Γκιζάρη

Ανανέωσε στον ΠΑΟΚ η Μαρία Γκιζάρη.

Την ανανέωση με τη Μαρία Γκιζάρη ανακοίνωσε η ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών του ΠΑΟΚ.

Η ανακοίνωση:

Ο ΠΑΟΚ, και το τμήμα Ποδοσφαίρου γυναικών, ΠΑΟΚ Morris, ανακοινώνουν την ανανέωση συνεργασίας με την αθλήτρια, Μαρία Γκιζάρη.

Η Ελληνίδα μπακ γεννημένη το 2009 και στέλεχος των ηλικιακών ομάδων της Εθνικής Ομάδας, συνεχίζει για τέταρτη σεζόν με την φανέλα του ΠΑΟΚ Morris.

Για την ανανέωση συνεργασίας με τον ΠΑΟΚ Morris, η Μαρία Γκιζάρη, δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του Συλλόγου, acpaok.gr:

«Είμαι πολύ χαρούμενη που θα συνεχίσω για ακόμη μία χρονιά στην ομάδα του ΠΑΟΚ. Αποτελεί μεγάλη τιμή για μένα να φοράω τη φανέλα αυτού του συλλόγου και να αποτελώ μέρος αυτής της προσπάθειας. Υπόσχομαι πως θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, τόσο μέσα όσο και έξω από το γήπεδο, δουλεύοντας καθημερινά με συνέπεια και αφοσίωση. Στόχος μου είναι να βοηθήσω την ομάδα όσο περισσότερο μπορώ, ώστε όλοι μαζί να πετύχουμε τους στόχους μας και να έχουμε μία επιτυχημένη σεζόν».

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας. Με την περιήγησή σας σε αυτή στην ιστοσελίδα συμφωνείτε με τη χρήση cookies. Δείτε όλες τις λεπτομέρειες τους όρους χρήσης και τις προϋποθέσεις. ΔΕΧΟΜΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ