Ολυμπιακός: “Ερυθρόλευκος” ο Δημήτρης Στουρνάρας

Επέστρεψε στον Ολυμπιακό ο Δημήτρης Στουρνάρας.

Την επιστροφή του Δημήτρη Στουρνάρα ανακοίνωσε η ΠΑΕ Ολυμπιακός. Μετά από δύο σεζόν στον Ηρακλή, ο 25χρονος τερματοφύλακας επέστρεψε στην ομάδα που ανδρώθηκε ποδοσφαιρικά.

Η ανακοίνωση:

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του τερματοφύλακα Δημήτρη Στουρνάρα. Γεννημένος στις 30 Μαΐου 2001, επιστρέφει στους «ερυθρόλευκους» ύστερα από δύο χρόνια στον Ηρακλή.

Ο 25χρονος γκολκίπερ προέρχεται από τις ακαδημίες της ομάδας μας, ενώ έχει αγωνιστεί και στον Πανιώνιο.

Δημήτρη, καλώς επέστρεψες στον Θρύλο.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Olympiacos FC (@olympiacosfc)

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας. Με την περιήγησή σας σε αυτή στην ιστοσελίδα συμφωνείτε με τη χρήση cookies. Δείτε όλες τις λεπτομέρειες τους όρους χρήσης και τις προϋποθέσεις. ΔΕΧΟΜΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ