Τίτλοι τέλους για F1 και Honda

«Βόμβα» μεγατόνων έριξε η Honda, καθώς έκανε επίσημο ότι θα αποχωρήσει από τη Formula 1 στο τέλος της σεζόν του 2021.

Σαν κεραυνός εν αιθρία έσκασε η αναπάντεχη είδηση της Honda να αποχωρήσει από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Η ιαπωνική εταιρεία στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε στα κεντρικά της στο Τόκιο σήμερα το πρωί, ανακοίνωσε ότι μετά από μία σεζόν στην οποία η συνεργασία Honda-Red Bull δεν απέδωσε τους αναμενόμενους καρπούς για διεκδίκηση νικών και τίτλων, πως επέλεξε να μην επεκτείνει την παρουσία της στη F1 μετά το πέρας του επόμενου χρόνου.

Η Honda επέστρεψε στη F1 για λογαριασμό της McLaren το 2014 και υπέφερε αρκετά χρόνια δυσκολιών και  η συνεργασία των δύο είχε λήξει  άδοξα στο τέλος του 2017, με την Toro Rosso να προμηθεύεται τους κινητήρες της ιαπωνικής εταιρείας, και τη Red Bull να ακολουθεί έναν χρόνο αργότερα.

Η σχέση ανάμεσα σε Honda και Red Bull ξεκίνησε αμέσως θετικά, με βάθρο στον πρώτο αγώνα της σεζόν στο Αυστραλιανό Grand Prix και είχαν ακολουθήσει νίκες σε Αυστρία, Γερμανία και Βραζιλία.

Την φετινή χρονιά, ο Ολλανδός πιλότος, Μαξ Φερστάπεν, προσέθεσε ακόμα μία σπουδαία νίκη στον δεύτερο αγώνα στην πίστα του «Silverstone», ενώ ο Πιέρ Γκασλί έδωσε  άλλη μία αναπάντεχη νίκη στη Honda, για λογαριασμό της AlphaTauri στο Ιταλικό Grand Prix.

Αλλά παρά τις όποιες επιτυχίες ήρθαν, οι φιλοδοξίες της Honda να κερδίσει το πρωτάθλημα, μαζί με τις ανησυχίες που υπήρξαν σχετικά με τα ολοένα και αυξανόμενο κόστος στο πλάνο της F1, σήμαιναν πως το μέλλον της εταιρείας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό δεν ήταν ποτέ εξασφαλισμένο μακροπρόθεσμα.

Σε δήλωσή της, η Honda ανέφερε πως αποφάσισε να τραβήξει από την «πρίζα» τις δραστηριότητές της στη F1 εξαιτίας των πόρων που απαιτούνται προκειμένου η φίρμα να στραφεί προς τον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων της.

Η τοποθέτηση της Honda:

«Η Honda πρέπει να κατευθύνει τους εταιρικούς της πόρους στην έρευνα και ανάπτυξη σε τομείς των μελλοντικών κινητήρων και ενεργειακών τεχνολογιών, περιλαμβανόμενων των οχημάτων κυψελών καυσίμου και των τεχνολογιών μπαταρίας, οι οποίες θα είναι ο πυρήνας των τεχνολογιών έξω από τη φιλοσοφία του άνθρακα».

Να σημειωθεί, ότι από πέρυσι, η Honda είχε ζυγίσει το κατά πόσο θα παρέμενε πέρα από την αρχική της συμφωνία η οποία έτρεχε μέχρι το 2020 και την παράτεινε για μια σεζόν ακόμα, η οποία πλέον θα είναι και η τελευταία.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*