Αναχωρεί για τουρνουά στην Ουγγαρία η Εθνική γυναικών βόλεϊ

Η Εθνική Γυναικών βόλεϊ, θα αναχωρήσει για την Ουγγαρία όπου θα συμμετάσχει στο «Savaria Cup» κόντρα σε Γαλλία, αντίπαλό της στον όμιλο της Άγκυρας, Σλοβενία, «οικοδέσποινα» και…
Διαβάστε περισσότερα...

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας. Με την περιήγησή σας σε αυτή στην ιστοσελίδα συμφωνείτε με τη χρήση cookies. Δείτε όλες τις λεπτομέρειες τους όρους χρήσης και τις προϋποθέσεις. ΔΕΧΟΜΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ